Často kladené otázky (F.A.Q.)

Objednávky

Jaké jsou možnosti platby?

Přijímáme pouze bezhotovostní transkace, tzn. platbu kartou online (Visa, Mastercard a Maestro) nebo bankovním převodem na účet u Fio banky:

Číslo účtu: 2601419957/2010
IBAN: CZ7820100000002601419957

Platba na dobírku?

Chápeme Váš zájem o dobírku, sami jsme jí dříve preferovali. Jen jsme přišli na to, že platba online kartou a bankovní převod jsou mnohem pohodlnější a rychlejší. Proto je máme na Craness a můžeme Vás ujistit, že Vaší objednávku bez problému doručíme. O tom se můžete dočíst i v našich recenzích od zákazníků.

Podepisujete na přání objednávky?

Chápeme Váš zájem o podpis. K objednávkám dáváme kartičky, které jsou vždy podepsané od jednoho z členů Craness teamu. Občas máme taky produkt s podpisem a je to vždy u nich uvedeno. Jinak je to ale nad naše síly speciálně podepisovat objednávku. Pokud ale Maxe někde potkáte, rád se Vám určitě podepíše a vyjde vstříc.

Doprava

Využíváme hlavní přepravce jako PPL, GLS a Zásilkovnu. V pokladně máte možnost vybrat preferovaný způsob dopravy.

Kdy mi doručíte objednávku?

Pokud objednáte do 14:00 v pracovní den tak z 90% jsme schopni doručit vaši objednávku už do druhého dne. Je nám jasné, že každý chce mít zboží doma co nejrychleji a tak děláme vše proto, aby to tak bylo. Někdy se doba může lišit kvůli vytíženosti dopravců nebo jiným komplikacím.

Jaké způsoby dopravy nabízíte?

Pro doručení zásilky na adresu využíváme společnost PPL či GLS. Případně můžete také zvolit jedno z výdejních míst Zásilkovny.

Nabízíte dopravu zdarma?

Při objednávce nad 4000 Kč máte dopravu zdarma.

Lze objednat zboží i na Slovensko?

Ano, objednávky zasíláme i na Slovensko. Doba doručení je obvykle do 48 hodin (po potvrzení o odeslání Vaší objednávky).
Doporučujeme využít platbu kartou online, aby jste nemuseli řešit konverzi z eur na koruny.

Země EU kam doručujeme a cena dopravy

Answer

Vrácení a reklamace

Je možné zakoupené zboží vrátit?

Ano, máte právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.

Co když v objednávce něco chybí?

Pokud je Vaše objednávka nekompletní, neváhejte se na nás obrátit prostřednictvím chatovacího okénka přímo na webu a problém společně co nejdříve vyřešíme.

Zeptejte se nás

Máte dotazy týkající se vaší objednávky nebo obecný dotaz?